🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساقی از دست…

(ثبت: 240464) مرداد 28, 1400 

سروشی تقدیم تان:

بوسه بر مشک های او زده بود/
آب می خواست نذر او بشود/
ساقی از دست…، نه! خدا نکند!/
رفت تا ساقی و سبو بشود/
مشک ها، چشمه سار اشک شدند. //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 28, 1400

    صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

    سلام و درود بر مولا حسین و اهالی کربلای عشق

    سروش عباسی بالا، به این شکل
    می بایست ویرایش می شده و در جای دیگر به همین شکل، ویرایش شده است:

    بوسه هایی به مشک او زده بود
    آب می خواست نذر او بشود
    ساقی از دست… نه! خدا نکند!
    رفت تا ساقی و سبو بشود
    مشک
    چشمه سار اشک
    شدَه ست.

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 28, 1400

    🍃سلام بر تندیس صبر و اقتدار، زینب کبری (س)🍃

    سلام
    به نظرم قبلاً این سروده را خواندم و کامنت گذاشتم
    به هر حال بسیار عالی قلم زده اید
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 29, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      بله، در این جا، ویرایش شده
      🌹🌺🌹🌺🌹💐🌿

  2. حسین شیرکوند

    مرداد 29, 1400

    💐🌺💐🌺💐🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا