🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سالگردآفتاب

(ثبت: 263876) شهریور 25, 1402 
سالگردآفتاب

 

“”خون بهای پرپرشدن گُل، رویش گلستان است””

 

🌷🌷🌷به یادمهسا🌷🌷🌷

 

 

 

نظرها 12 
  1. مهرداد مانا

    شهریور 25, 1402

    و این گلستان ، میلیونها باغبان شجاع دارد که از سموم و تاراج خزانی نمی ترسند

    • س ن روشن

      شهریور 25, 1402

      وباغبانی که گلستان راپاس خواهدداشت وعلفهای هرزراخواهدزدودتاعشق برویدوبماند..
      تشکرفراوان ازاستادارجمند🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌲🌲🌲🙏

  2. مینا .تمدن خواه

    شهریور 25, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

    • س ن روشن

      شهریور 25, 1402

      سپاس بیکران ازلطفتان
      🙏🌹🌹🌷🌷

  3. سلیم حمادی

    شهریور 25, 1402

    جناب روشن عزیز
    درود به شرفت که باهمین شعر خیلی کوتاه همبستگی خودرا با ملت دردمند اعلام کردید
    ،🌹🌹🌹🌹

    • س ن روشن

      شهریور 25, 1402

      درودبیکران برشما وسپاسگزارم ازمهرتان،،
      به امیدآینده ای همراه باغرور وسرافرازی،،
      💙🙏🌹🌹🌷🌷🌲

  4. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1402

    سلام و درود

    دست و قلم شما را می بوسم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  5. س ن روشن

    شهریور 25, 1402

    عشق برپیشانی شمابوسه خواهدزد،،
    وشکوفه های صبر،،
    که چشم خورشیدرا برقامت تمنای بلور،،
    رنگ به رنگ،،به نوازش می نشینند،،
    تابگریزدهزارافسون،
    تابرخیزدسپیدی،،ازهزاررنگ،،
    تشکروامتنان فراوان دارم ازاستادخراسانی گرانمایه🙏🌹🌹🌈🌹🌹🌷🌷

  6. شهریور 25, 1402

    خونت می‌جوشد دختر ایران ✌🔥
    روحت شاد مهسا جان ❤

    درودهای فراوان 🌹

    • س ن روشن

      شهریور 25, 1402

      سپاس بیکران دارم،
      🌹🌹🌈🙏

  7. برهان جاوید

    شهریور 25, 1402

    درود بر شما
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • س ن روشن

      شهریور 25, 1402

      پاینده بادمهرتان،سپاس،،
      🌹🌹🌹🌲🌲🌲🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا