🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قله ی غرور

(ثبت: 261634) تیر 14, 1402 
قله ی غرور

در آسمان چو گشتم
جز پرتو ات ندیدم
کاین نور و این نشان را
خورشید هم ندارد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 16, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🌺🌸🌺🌸💐🍃

    • س ن روشن

      تیر 16, 1402

      سپاسگزارم ازلطف بیکران شما
      🙏🌹🌹🌹🌳🍀🍀🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا