🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه ای چون توده ابری جابجا

(ثبت: 250644) شهریور 9, 1401 
سایه ای چون توده ابری جابجا

 

لحظه مرگی را کنی یادی دلا
سایه ای چون توده ابری جابجا

در مسیری گام برداری عزیز
بگذرانی عمر را در هر کجا

شادمانی گاه با غمگین دلی
باب مرگی را گشایی بی صدا

منزلی را ترک با باری عمل
آن سرا وارد نبینی آشنا

سیر روحی می کنی دوری ز جسم
در سرایی بعد فوتی ناکجا

جایگاهت خوب می دانی عزیز
از همان آغاز گیتی برملا

گر چه تقدیری به تدبیری ولی
راه پیدا بر بقا منزل سرا

بر بقا منزل سرایی دیدنی
ساکنانش در فضایی بی فنا

 

ولی اله بایبوردی

08 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 10, 1401

    سلام

    سپاس از حضور پر مهرتان

    تقدیمی : 💐

    🌿رباعی :1

    چون درختی برگ ریزان برگ باش
    دور از نسیان به یاد مرگ باش

    ای که انسانی زبانزد اجتماع
    بر سریری تکیه فکر ترگ باش

    رباعی : 2🌿

    دل ز زنگاری برون ای هوشیار
    یاد مرگی کن فراموشی نه بار

    پشت پایت سایه مرگی را نگاه
    با تو همراهی به هر لیل و نهار

    ولی اله بایبوردی

    09 / 06 / 1401

    💐🌿🌸🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا