🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه ی تو ..

(ثبت: 2989) آذر 30, 1395 

بسمه تعالی

 

هر کجا   پیغمبر رحمت   شبانی می کند

گرگ هم بر گله هایش دیدبانی می کند

 

گل نمی روید در آن گلدان که خاکش نرم نیست

باغبان  بر غنچه ی تر   باغبانی می کند

 

عشقبازی از دل و جان  کار آن پروانه است

کز برای شمع محفل  جانفشانی می کند

 

ماه ، هر جا هست آنجا آسمانی می شود

ماه هر شب  برکه را  هم  آسمانی می کند

 

پیر ، از وقتی که راه خویش را گم می کند

در کهنسالی  برای خود   جوانی می کند

 

سایه ی تو بر سر ما باد اگر  ای مرغ عشق

شاهبال مهر بر ما   سایبانی می کند

 

هر درختی برگ را  با مهر می ریزد زمین

شاخه هم  با برگ ها   نا مهربانی می کند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):