🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبب

(ثبت: 849) بهمن 30, 1394 
سبب

هیچ مرغی زقفس..،

بی سببب آزادنشد.،

*

بی سبب هیچ،تنی..،

طعمه ی صیاد نشد.،

*

غنچه درخانه ی گل..!

دستخوش ،باد نشد.،

*

بیستون بی غم عشق.،

درپی فرهاد نشد.،

*

بندِآنم که وی از..،

بندگی آزادم کرد.،

*

بنده ی آنکه وی از.،!

بندگی آزادنشد.،

*

هرکه آزادبُود..،

بنده ی عشقش خوانم.،

*

شاد باااد…،

آنکه دمی..،

بنده ی بیداد نشد…،!

*

وقت آنست..،!

که از..،

غصه به فریااد آییم..،

*

که به گوشی نرسد..،

غصه فریاد نشد..،

*

در گلستان..،

زاسیران.،

قفس..،

یاااد آاارید…،!

*

یاااد باااد…،!

اینک از آنااان..،

که دمی یااد نشد..،!

ب.ع.کیمیا.آلمان

با سلام و عرض ادب و احترام حضور محترم اساتید و دوستان فرهیخته و هنرمند،

به دلیل اینکه نوشتن اشعار کلاسیک به صورت یکنواخت برای من خسته کننده می شد اشعارم را اکثرأ بدین صورت می نوشتم،به خاطر اینکه عزیزان بدانند و ویرایش بتوانند انجام دهند، و دوستان دیگر با نیمایی اشتباه نگیرند،

تخلص خود ( کیمیا) را برآن نام نهادم( کیمیایی) = شعرکلاسیک / نوشتار نیمایی/ و با علامت (*) هر مصرع را از هم جدا کردم ،سپاسگزارم از نیک اندیشیتان،درپناه حق