🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سجده

(ثبت: 437) دی 6, 1394 
سجده

با سجده ی گیسوی شلالت چه کنم

با چشم اذان گوی بلالت چه کنم

ای ماه اگر کفر به دینت ورزم

با تیغ دو ابروی هلالت چه کنم

عادل دانشی خرداد 93

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام بر جناب دانشی عزیزم

    زیبا و فاخر بود

    در پناه خدا……………………

  2. عسل رادمنش

    دی 7, 1394

    بسیار زیبا بود

    مانا باشید

  3. درود بر شما استاد گرامی

    بسیار زیبا بود

  4. سلام و درود بر شما

    زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا