🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تجلی وصال

(ثبت: 267228) بهمن 2, 1402 
تجلی وصال

 

در من پروانه ای ست تشنه بال
نشسته بر قامت گل
ایستاده در باور یک رویا
-بوسه بر شبنم-
در ذهن آواره کویر
سراب زیباترین تجلی وصال است
کاش سحرگاهان را پایانی نبود
کاش عرق شرم بر پیشانی چمن
در حضور آلاله بر خاک عریان بچکد
تا نهال امید را برویاند
صدای خش خش برگ های رقصان
هم آواز نسیم سحری
یک ریز می‌گویند
تا در های آسمان باز است
زندگی را فرصت پرواز است

 

عادل دانشی دی ماه 1402

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 2, 1402

    درود جناب دانشی
    پاینده باشید 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1402

    تا در های آسمان باز است
    زندگی را فرصت پرواز است
    سلام و‌ درود بر عادل عزیزم
    عالی ست
    باورم بوده و هست
    که شقایق تنهاست
    آن زمان می بینی
    داغ عاشق شده ای نیست به دل
    که زمان،
    بر نفس سبز زمین برگشته است
    آن زمان،
    روزگاری دگر است عادل جان
    باغبان از رگِ عشق
    بذر بوسه همه جا پاشیده…
    بداهه ای تقدیم‌نکاه عزیز جانم
    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

  3. معین حجت

    بهمن 2, 1402

    درود عادل جان …
    دستمریزاد 👏👏👏🌺🌺🌺

  4. مدینه ترکاشوند

    بهمن 14, 1402

    عااالی دستمریزاد قلمتان نویسا لذت بردم 👏👏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا