🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سخن سکوت

(ثبت: 208800) اسفند 17, 1397 
سخن سکوت

….
و
چشمان بلوط پرشفق بود
این باور بلند
پای در جان زمین
بر شانه های زاگرس
قد کشیده به فراخنای افق ،
سر در پشت ابر
رقص آفتاب تماشا می کرد..
و
حرمان هزار حادثه
بر نستوه ستبرش
شخم زمانست
تن پوش صبوری اش رنگی از زیتون ،
لب بسته پر شکوه
چون سکوت کوه
برهیجان هیجای بسی سخن سبز

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 19, 1397

    درودها استاد بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا