🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار بی ادعا

(ثبت: 220658) دی 17, 1398 

 

.

” سردارِ بی ادعا ”
.
خیره گشته چشمِ دنیا سوی تو
خون سرخت کرده زیبا رویِ تو
.
دور بودی از وطن وا غُربتا
پیروِ راهِ شهیدان خویِ تو
.
پیکرت شد قطعه قطعه وایِ من
گفته شد گشته جدا بازویِ تو
.
دلبری هایت زِ امت دل رُبود
ملتی همراه شد تا کویِ تو
.
نام یک ملت سلیمانی شوَد
کودک و پیر و جوان رهپوی تو
.
خیزشِ امت نگر سردارِ ما
در جهان بر پا کنیم اردویِ تو
.
با سپاه قدس یورش می بریم
بر ستمکاران با نیرویِ تو
.
حک کنم اسمِ تو را بر سینه ام
عاشقانه می شوم همسویِ تو
.
شاعر: حبیب رضائی رازلیقی
.
پ ـ ن
ضمن تسلیت به امت شهید پرور
به عرض میرسانم
در دفاع مقدس بود حاج قاسم را دیدم اما بعد از شهادتش شناختم

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. با سلام و درود خدمت شما جناب رازلیقی
    اجرکم عندا…
    زیبا بود
    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام برادر عزیزم

      جناب رشیدی راد

      سپاسگزارم از حضور با ارزشتان

      موید باشید

      یا علی ع
      🌺🌺🌺

  2. حک کنم اسمِ تو را بر سینه ام
    عاشقانه می شوم همسویِ تو

    نام آزادگان ثبت در دل کردن زیباست …

    استاد ارجمند جناب رضائی مهرنگار

    سلام و درود

    دلنمیراد

    خدا قوّت

    تقدیمی : 🍃

    🌷 جان خود ایثار کردی بر وطن 🌷

    سینه ها چون دفتری شد خاطرات
    جاودانی گشت نامت در حیات

    قُدس را بودی سپاهی ملّتی
    همچو صالح بنده ای در کائنات

    جان خود ایثار کردی بر وطن
    تا وطن از دست نامحرم نجات

    با دیانت ، حُبِّ ایمان آشکار
    بینِ خلقی با نما حُب باقیات

    ملّتی را هدیه دادی یادگار
    بینِ خلقی صالحینی صالحات

    اصغری را با جهادی اکبری
    رشد دادی پر کشیدی گر ممات

    با اجل دستی برون از دنیوی
    اُخروی سمتی هدایت با صلات

    والیا بی ادّعا مردان پاک
    خاک را ترکی نمودند خلق مات

    17 / 10 / 1398

    🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

    • سلام استاد بایبوردی گران ارج
      حضورتان را دوست دارم
      هرچند جبران نشده
      و چقدر شعر زیبایی را سروده اید

      ملّتی را هدیه دادی یادگار
      بینِ خلقی صالحینی صالحات

      اصغری را با جهادی اکبری
      رشد دادی پر کشیدی گر ممات

      واقعا زیباست

      ممنونم برای همراهی
      و همنوایی

      یا علی ع

      🌺🌺🌺

  3. جواد مهدی پور

    دی 17, 1398

    درود بر شما جناب استاد رضایی عزیز

    آسمانی سرودید

    مأجور باشید

    شهادت شهید گویای حقانیت اوست

    زنده باشید

    💐💐💐

    • سلام استاد مهدی پور عزبز
      به دیده مهر میخوانید
      و سخاوتمندانه تایید میکنید
      سپاسگزارم
      زنده باشید
      🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    دی 17, 1398

    درود و ارادت
    استاد من
    قبول حق باد……🌺🌸🌸🌷🌸🌷🌺🌷🌸

    • درود بر شما استاد عالیقدر

      ممنونم از حضور ارزشمند شما

      موید باشید🌺🌺🌺

  5. 🌺🌺🌺

  6. مهتاب

    دی 22, 1398

    🌹🌹🌹در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا