🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی

(ثبت: 220513) دی 15, 1398 

 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
حالا که به حاجتت رسیدی سردار
دل از همه غیر عشق بریدی سردار
در راه دفاع تا به جان از وطنت
در پیش خدایت رو سفیدی سردار

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
دعای پیر خراسان باز اجابت شد
نصیب بیشه ایران باز شهادت شد
نشست ماتم و غصه بردل و جانم
شهادت تو مبارک به کام امت شد

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
عباس های خیمه ی زینب کجائید
مردان راه حق در این وادی بیائید
جان بر کف و مستید ای شیر مردان
بانگ شهادت را به هر آ وا سرائید

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ردای سرخ شهادت به تن مبارک باد
شهادت تو به وجه الحسن مبارک باد
تویی شهید کرامت تویی ستون رشادت
وصال روی حسین دور از وطن مبارک باد

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
سبز قامت،سرخ پوش زیبا سرشت
آ نکه حق رزقش نمود باغ بهشت
جان فدا بهر خدا بی بیش و پس
نام او را یک شهید هر جا نوشت

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    درود بر شما جناب چهار محالی عزیز

    مأجور باشید

    عالی سرودید

    شهادت شهید گویای حقانیت او ست

    زنده باشید

    💐🙏💐

  3. حالا که به حاجتت رسیدی سردار
    دل از همه غیر عشق بریدی سردار
    در راه دفاع تا به جان از وطنت
    در پیش خدایت رو سفیدی سردار

    درودها استاد ارجمند

    تقدیمی : 🌸

    حاجت روا گشتی ، رها از تار ، دنیا
    شربت شهادت نوش کردی وه چه زیبا

    سردار خوبان جان به کف ای مرد میدان
    تا آخرین حد خون ، دفاع کردی وطن را

    ولی اله بایبوردی

    15 / 10 /1398

    🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا