🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرسپرده

(ثبت: 212590) مرداد 7, 1398 

دنیا، تو هم در عشق او، یک سرسپرده‌ای
چنگیز خون‌ آشام صد احساس مرده‌ای

تاراج بی شرمانه ات یادم نمی رود
عمری که از من، بابت آن عشق برده‌ای

من، پیشمرگی ساده‌‌ی عشقش‌ اگر شدم
تو، زخم‌ بی‌رحمانه‌ی کینش به‌ گُرده‌ای

شب‌گریه‌های‌ تا سحر، دلتنگی‌ چه بود؟
با بغض‌ که، راه نفس را می‌فشرده‌ای؟

درکم نمی‌شوی چرا، ای چرخ لعنتی!؟
دل‌ را_چرا_تاوان عشق، ازمن سترده ای؟

ای‌ دل! فدایت میکند، من شرط بسته‌ام
دندان دنیا را، مگر خود، کم شمرده ای؟

هر دفعه جای طعم لب‌های گس نگار
غیر از رَکَب، با مزّه‌ی سرکوفت خورده‌ای؟
□ ■ □
با او بگو؛ در بازی عشق تو باختم
باشد، ولی، بی‌شک، تو هم آن را نبرده‌ای

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    درود بر شما جناب سلطانی نژاد گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید💐

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 7, 1398

    درود بر شما
    دو بیت ابتدایی عالی بود🌹👏

  3. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا