🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرعت گیر

(ثبت: 209887) اردیبهشت 25, 1398 

از شانه های لحظه
سرک می کشم
رویا
دم دست بود
امّا برایم بسی نفسگیر ِ
دور می نمود،
این لعنتی فاصله
روی بوم آبان نگاه
پر کرده جای تماشا
هی پر رنگ می شد
و
من هی در غمگنی
فرو می روم…
لاک پشتی
ودرازای راه
در همان ابتدا
نفس به شماره می افتاد
در چاله،چو له ها

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر فرهیخته

    شعر زیبایی خواندم
    آفرین
    احسنت
    دستمریزاد
    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید انشاالله

    🌹🌷🌺🌸

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام استاد

    انتظار رویایی آبانی

    گذران عمر دوره ایام زندگانی ، برای رسیدن به زمستانی شدن …اگر عمر باقی باشد و فرصت اجل رسد….

    با سیر لاک پشتی توآم با آشوب خیالی اضطراب ، چسان به دورترین مقصد و مقصود خود را برسانم ….

    هر چند ضرب المثل ، شتر آهسته می رود شب و روز…

    سپاس از نگارش زیبای تان

    پیروز باشید استاد.

    🌷🌸🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا