🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود نور

(ثبت: 242032) مهر 10, 1400 

 

تقدیم به دختر عزیزم لیلا صالح

گوهرِ شاعرانِ پاک اندیش
دخترم،
قلبِ واژه ی آبیز
مهربان،
همصدا،
سرود نور،
خاکِ پایت الهه ی باران…

پ. ن
ابیز abiz_ شرارۀ آتش _ ستاره آتش
قلبِ ابیز می شود “زیبا ” مانند قلب تاریخ که می شود خیرات
الهه ی باران. طارق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زیباست استاد دستمریزاد👏👏

    • طارق خراسانی

      مهر 10, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا

      🙏🌹🌹🌹🙏

  2. علی معصومی

    مهر 10, 1400

    سلام حصرت استاد
    ◇◇◇
    مبارک خواهر ارجمندم بانو صالح
    و
    چه زیبا سروده اید🌿🌹

  3. نسرین حسینی

    مهر 14, 1400

    تقدیمی زیبا وارزشمندی بود

    مبارک نازنین لیلای عزیز
    🍁🍂🍁🍂❤❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا