🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود گل یاس

(ثبت: 6455) مرداد 27, 1397 

نمی دانم این روزها بهر چه
گدا در خیابان فروان شده
همه صحبت مردها در وطن
لق وبیخود وحرف چاخان شده
گرانی شده غول بی شاخ ودم
شده اژدهای اسفناک درد
همه رنگهای سفید وقشنگ
شده مثل پاییز بیمار زرد
شده قفل دکان مهر و وفا
به بازار یک مرد دلسوز نیست
رسیدیم نزدیک فصل بهار
گل وسبزه وعید نوروز نیست
شده سرو خوب چمن زرد وزار
به باغی که از قبل گیلاس داشت
به باغی که قبلا چمن سبز بود
به سینه سرود گل یاس داشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :