🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از تاجیکستان

(ثبت: 234110) آذر 12, 1399 

سروشی از سراینده ی گرانقدر تاجیکستانی،

جناب شهاب الدین شجاع

#شعر_سروش
#Шеьри_СУРӮШ
نیست یاری که دوستش دارم/
یا که بر خویش دوست بشمارم/
دل به دست کدام بسپارم؟/
بی نگارم، که سخت بیمارم/
رایگان خون مهر من جاریست….//
(#شهاب_الدین_شجاع)

Нест ёре, ки дӯсташ дорам, /
Ё, ки бар хеш дӯст бишморам /
Дил ба дасти кадом биспорам?/
Бенигорам, ки сахт беморам/
Ройгон хуни меҳри ман ҷорист…//

(#Шаҳобуддини_Шуҷоъ)

 

 

 

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 12, 1399

    درودها جناب رضاپور
    تاجیک ها شعر در خونشان جاریست
    دستمریزاد به جناب شهاب الدین شجاع
    برقرار و بهروز باشید
    💐💐💐💐💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1399

      سلام و درودها
      و سپاس از التفات شما
      بزرگوار ❤️🙏

  2. عظیمه ایرانپور

    آذر 12, 1399

    درود بر شما
    و شاعر اهل تاجیکستان
    عالی بود🌷

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1399

      سلام و درود و سپاس تان
      خواهر گرانقدرم 🌷🌷🌷

  3. درود بزرگوار زیبا بوددر پناه خدا💐🌿🍃🙏🌹

  4. طارق خراسانی

    آذر 12, 1399

    سلام

    الهی شکر قالب های شعری جدید راه به سوی کشورهای فارسی زبان گرفته و خدا را شکر

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1399

      سلام و درود و ارادت
      بابا طارق عزیز،
      تشویق های گرانقدرتان همواره
      دلگرمی مان بوده است و خواهد بود. ❤️🙏

      • محمدعلی رضاپور

        آذر 12, 1399

        امید که سروش های نابی هم میهمان شما باشیم
        🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا