🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از تاجیکستان_4

(ثبت: 234136) آذر 15, 1399 

#Шеъри_сурӯш

#شعر_سروش

بعد مردن رفاه ما خاک است، /
همه پشت و پناه ما خاک است، /
آخرین ایستگاه ما خاک است، /
خاک را بایدش مقدس داشت…//

(#شهاب‌_الدین_شجاع)

Баъди мурдан рифоҳи мо хок аст, /
Ҳама пушту паноҳи мо хок аст, /
Охирин истгоҳи мо хок аст, /
Хокро боядаш муқаддас дошт..//

( #Шаҳобуддини_Шуҷоъ)

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 15, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 15, 1399

    سلام ودرود

    الحق زیباست

    حظ کردم آفرررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  3. علی معصومی

    آذر 15, 1399

    🌹🌿🌹🌿🌹🌿
    درود و عرض ادب
    و
    احسنت بر شما ارجمند
    🌿🌹🌿🌹
    در پناه خدا

  4. 🌹🌹سلام و درود 🌹🌹بسیار زیباست🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا