🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی به نام زندگی می کند برای خودش

(ثبت: 220149) دی 18, 1398 

 

خاطرش گُربه های خودش/

توی ویلای باصفای خودش/

زندگی می کند برای خودش/

نه برای کسی.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و عرض ادب
    دستمریزاد
    🌹🌸🙏🌹

    • سلام و درود و سپاس🌹🌹🌹🌹🙏

    • ویرایش حذف کلمه در هنگام تایپ:
      لَخت اول:
      خاطرش “پیش” گربه های خودش

  2. سلام و آفرین
    ان شاءالله طبع شعر قدرتمتد شما سبک جدید را استوار کند🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا