🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی تازه

(ثبت: 218566) آذر 10, 1398 

اشتیاق زیاد مان دادند/
از زمین رانده، باد مان دادند/
بادِ مان بُرد و یادمان دادند/
در هوا، امتداد مان دادند/
بادباک وار.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. آفرین بر شما استاد رضاپور عزیز.
    حضور فعال شما مایه دلگرمی ماست.
    دمتان گرم

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 11, 1398

      درود و سپاس، دوست ارجمند و استاد فرزانه، جناب زمانیان عزیز🌺
      دلتان گرم🌿

  2. علی معصومی

    آذر 11, 1398

    درود ها بر شما
    خالق سروشهای پر طنین و زیبا
    جناب رصاپور نازنین

    🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا