🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی یلدایی

(ثبت: 234740) آذر 30, 1399 

سالروز میلاد حضرت زینب و روز پرستار، خجسته باد!
🌹🌹🌹

سروشی یلدایی

ما که یار هم و قرار همیم
(هم ایم)

ما که این قدر دوستدار همیم

ما که دل های جان نثار همیم

شکر حق، باز هم کنار همیم

شب یلدای عشق.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1399

    سلام و درود

    عالی ست

    شب یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 30, 1399

    سلام و عرض ادب و ارادت محضرتان جناب استاد رضاپور عزیز

    خیلی خوشحالم که شعر سروشی یلدایی قشنگتان را در آخرین شب یلدای قرن میخوانم

    برایتان بهترین ها را همراه با سلامتی کامل آرزومندم

    سر فراز و پیروز باشد به مهر و عشق

    “ما که یار هم و قرار همیم
    (هم ایم)

    ما که این قدر دوستدار همیم

    ما که دل های جان نثار همیم

    شکر حق، باز هم کنار همیم

    شب یلدای عشق ”

    عالی 👏👏👏👏

    درود بر شما

    💐🍃🙏❤️🙏🍃💐

    • سلام و درود و سپاس
      جناب استاد مهدی پور عزیز
      ❤️🙏

  3. مينا امينی

    آذر 30, 1399

    سلام آقای رضاپور
    خوشحالم که می خوانمتان

    مانا باشید به مهر🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا