🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش باران

(ثبت: 244847) بهمن 7, 1400 

 

از جان آسمان
باران
می آید نغمه خوان
غمزه کنان
مهربان
و جان
و جان
و جان
آسمانی می شود.

 

 

 

نظرها 13 
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 7, 1400

    سلام طیب الله
    جانی که از جان آسمان آید و آسمانی میشود

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 7, 1400

      سلام و درود و سپاس تان

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 7, 1400

      سلام دوباره
      راستی:
      دومین سروش تان را در سایت ها منتشر نکرده اید؟

      • سیاوش آزاد

        بهمن 7, 1400

        سلام نه در شعر ناب اثری کهن نهادم بعد ان شاء الله سروش البته سروش اولی را در شعرناب نیز قرار دادم دو سروش پشت سر هم شاید تنوع را بکاهد آن کهن را نیز درین سایت بنهم و بعد سروش

  2. نسرین حسینی

    بهمن 7, 1400

    زیبا بود درود برشما 🌺🌺

  3. کمال کمالی

    بهمن 7, 1400

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد زیباست

    قبلا که سرم، طالبِ سروستان بود
    دل، عاشقِ سرمستی تاکستان بود
    حالا که دریچه ی دلم ملتهب است
    گوینــــــد که: آرامش قبرستان بود
    🌺🌺🌺🌺🌺

  4. سیاوش آزاد

    بهمن 7, 1400

    سلام سکین و نیز سروش را درین سایت فرستادم بابت سروش متشکر از خیرش گذشته بودم شما احیایش نمودید

  5. محمد حسنی

    بهمن 7, 1400

    درود
    بسیار زیبا و جانانه بود🌹

    از برف هم گاهی بسرایید🌨:

    اگر باد نبود
    برف، سنگین ترین سکوت طبیعت می شد
    و فقط یک شب کافی بود
    تمامِ حرف را بزند

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 8, 1400

      سلام و درود و سپاس
      بله بسیار بجا فرمودید🌹🌿🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا