🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 1

(ثبت: 240606) تیر 26, 1400 

🏝 شعر پیشرو 🏝
🍁سروش تبری🍁

درکِّه ای مره سر بشتی بوردی
غم اُ غرصه ره مه ور بشتی بوردی
کلیندون ره کلی بزوئی دَی شی
مره انقصد پشتِ در بشتی بوردی

چه وِ صَوِر چه وِ چش انتظاری

🏝✍🖌#عیسی غفوری(شبره)🏝

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

درکِّه : به درک. ای : دوباره.باز
مره : مرا. سر: جا
بشتی: گذاشتی. بوردی : رفتی
غرصه: غصه. مه ور: کنارم
کلیندون: نوعی قفل قدیمی
کلی: کلید. بزوئی:زدی
دی شی: داشتی میرفتی
انقصد : عمدا . ازقصد
صور : صبر

سروش پارسی از محمدعلی رضاپور (مهدی)

چندی خندیدی
چندی گرییدی
یک دم کوچیدی
هر دم، غمگین ام.

 

 

 

 

نظرها
  1. علیرضا عالمی

    تیر 26, 1400

    درود بر شما

    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    تیر 26, 1400

    سلام
    خَله شعرِ قِشنگی هسّه
    شِمه دَس درد نَکِنه
    🌹🌺🌹🌺🌹

    چند بار خواندم ولی نتوانستم درست بخوانم
    معنی کلمات ( ای، غرصه، کلیندون، دی شی، انقصد، صور ) را هم بلد نبودم
    البته الان توی شهر ها این شکلی حرف نمی زنند متاسفانه کم کم فراموش می شود

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 27, 1400

      سلام و درود
      لطف هکردنی.
      عطار مازندرانی ِ شعر هسه.
      اصیل سرونه.
      🌹🌹🌹🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا