🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 2

(ثبت: 240780) مرداد 3, 1400 

🏝 شعر پیشرو 🏝
🍁شعر سروش🍁

ته بوردی اُ مه دل هسِّه بِقرار
ندی کشنه دِل تِسِّه انتظار؟
شماره به خِدا ، دِل نِدارین کار
ککی جور زَندِه کُوکُواینداراوندار

چتی دل نوو ویمار

🏝✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️🏝

تو رفتی و دلم بیقرار توست
ندیدی دل انتظاری ترا میکشد؟
شمارا بخدا قسم کاری بدل نداشته باشید
مانند فاخته روی این درخت اون درخت کوکو میزند

چرا دل بیمار نباشد

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 3, 1400

    سلام و درود
    واقعا جای جناب عطار مازندرانی
    در این پایگاه ادبی عزیز،
    خالی است. ❤️🙏

  2. کبری محمدی

    مرداد 3, 1400

    سلام
    سروده ی زیبایی ست
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. علی معصومی

    مرداد 3, 1400

    سلام حضرت دوست
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 3, 1400

      سلام و درود
      حضرت دوست گرانقدرم 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا