🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 4

(ثبت: 240782) مرداد 5, 1400 

سروش تبری

ندومبه دِل جِِه چِه دارنِه سَرِ جَنگ*

دِدار هی فُشُ کَتره هی دِنِه جَنگ*

نَویندی پیرِمِه هسِّمِه دِل تَنگ

دِلا بَوی کَمِر و ِ توک بِواش دَنگ

خانعلی اُباد

✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️

نمیدانم چرا با دل سر جنگ داری
همیشه فحش وبد وبیراه و ناسزا
میدهی
نمیبینی پیرم و دل تنگ هستم
برای کمر دولا شده تکیه گاه باش
خانه ات را علی آباد کند

*جنگ: دعوا
*جنگ: ناسزا ، فحش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام بزرگوار 🌹👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا