🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی از خانم ملائکه یارا

(ثبت: 261648) تیر 15, 1402 
سروش هایی از خانم ملائکه یارا

1.
در این اندیشه ام آیا قراری هست
میان دلکده آیا فراری هست
زبان، تیز و در این آتشکده هر دم شراری هست
ببین هرجا چه تنهاییم

2.

دست روی شانه زندگی گذاشتیم
جا خالی داد
دست_ به آسمان بردیم
خیس شدیم
دست به جیب بردیم _تهی ..

دست ها مان مشکل داشت
یا نیت مان ؟!

با همین دست
دست به دست شدیم
نسل به نسل …

3.

مداوم رنج در رنجیم
مداوم در پی گنجیم
مداوم هم که می رنجیم
بگو آسودگی چند است؟!

#عادله_ملائکه_یارا

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

@yaranesherepishro

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 15, 1402

    دست ها مان مشکل داشت
    یا نیت مان ؟!
    سلام و دروده جناب رضا پور
    زیبا و قابل تحسین🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    تیر 16, 1402

    مداوم رنج در رنجیم
    مداوم در پی گنجیم
    مداوم هم که می رنجیم
    بگو آسودگی چند است؟!…

    زیباست …🦋🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا