🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی کوتاه

(ثبت: 219463) آذر 25, 1398 

1- قایقِ روز را به شب می بُرد/
از دل و دیده اش رَکَب می خورد/
تشنه در موج های تب می مرد/
بر سرِ صیدِ ماهیانی چند.//

2- رورها شب شد و جوانی رفت/
تابش افشانِ زندگانی رفت/
جاودانم تو باش! فانی رفت/
دلخوش ام تا به جان، تو می تابی.//

3- وای اگر عمر، جاودان می شد/
حمله ی رنج، بی کران می شد/
صبر، بی تاب و بی امان می شد/
جان به لب، جانِ شایگان می شد/
وای اگر پادشاهِ مرگ نبود.//

4- پیِ این روزگار می تازیم/
به کم و بیشِ خویش می نازیم/
ناگهان، جان به مرگ می بازیم/
غرقِ حسرت.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    درود بر شما استاد رضا پور گرامی

    عالی ست

    دست مریزاد

    وای اگر عمر، جاودان می شد/
    حمله ی رنج، بی کران می شد/
    صبر، بی تاب و بی امان می شد/
    جان به لب، جانِ شایگان می شد/
    وای اگر پادشاهِ مرگ نبود.//

    لذت بردم

    💐💐💐💐

  3. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    ” ناگهان، جان به مرگ می بازیم ”

    درود بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 25, 1398

    درود و سپاس فراوان از التفات شما بزرگواران🙏🙏🙏🙏

  5. علی معصومی

    آذر 25, 1398

    درود و ارادات
    جناب رضا پور نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

  6. سعید فلاحی

    آذر 26, 1398

    سلام و درود👏👏👏👏🌹🌷🌺👏👏👏👏👏👏در پناه خدا

  7. سلام و درود بر شما بسیار روان و زیبا و پر بار

    تا باد چنین باد بی دغدغه دل شاد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷❤️❤️❤️

  8. محمدعلی رضاپور

    آذر 26, 1398

    سلام و درود و سپاس فراوان از اساتید گرانقدر و بزرگوارانی که لطفشان را از ما دریغ نمی دارند🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا