🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی کوتاه

(ثبت: 227751) خرداد 21, 1399 

 

سروش هایی کوتاه

1.
گل اگر ناز، گل اگر زیبا ست/

گل اگر دلنواز و روح افزا ست/

گل اگر جلوه بخش باغ صفا ست/

دست پرورد لطف خورشید است. //

2.
راه باز است و راهپویان ایم/

چون بهاران، ترانه گویان ایم/

بله، البته قدر می دانیم/

رحمت حق به راهسازان باد! //

3.
آمد و جلوه ی بهار آمد/

گل به دیدار نوبهار آمد/

آمد و عاشقی به کار آمد/

خنده بر چشم روزگار آمد/

عمر خورشید، جاودان بادا! //

4.
آمد و بوستان، شکوفا گشت/

بوم بی رنگ باغ، زیبا گشت/

عالَمی خوش بهارسیما گشت/

دلبر آمد که دل، دلارا گشت. //

5.
آفتاب آمد و غزل-غزل است/

می رود شعر نور، دست به دست/

و جهان گشته است دوست پرست/

دست در دست، مست او یکدست/

مهر ساقیّ عشق بی همتا ست. //
(نمونه هایی از خوانش های لَخت پایانی:
مهر، ساقیِّ عشقِ بی همتا ست/ “مهر-ساقیِّ عشق، بی همتا ست)
محمدعلی_رضاپور

 

 

 

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 21, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور عزیز

    از اشعار قشنگتان لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    💐🙏🙏🙏💐

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 21, 1399

    درودها و سپاس ها
    استاد مهدی پور عزیز
    محبت فرمودید❤️🙏🌹🌹🌹🌺🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 21, 1399

    درودتان،
    در گروه تلگرامی شعر و ادبیات نوین هم در خدمت تان باشیم👇👇👇
    @
    parsigui

  4. مینا یارعلی زاده

    خرداد 21, 1399

    بسیار عالی، درود بر شما استاد رضاپور عزیز🌹🌹🌹

  5. سپیده طالبی

    خرداد 22, 1399

    سلام و عرض ادب بزرگوار

    چون همیشه زیبا بود و دلنشنین

    درودتان باد🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    خرداد 22, 1399

    درودها و سپاس هایتان
    🌹🌷🌺🌸
    🙏🙏🙏

  7. مهر 21, 1399

    احسنتم🌹

  8. سارا جعفری

    مهر 21, 1399

    احسنتم👏👏

  9. شهریور 9, 1400

    سلام استاد فرهیخته وارجمند جناب آقای محمد علی رضا پور خوبید؟ در پناه خدا باشید هیچ وقت محبتهای شما را فراموش نمی کنم

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 9, 1400

      سلام و درود،
      سپاس از لطف تان،
      خودتان را معرفی نمی کنید؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا