🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

(ثبت: 254361) دی 10, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 63

(اگر با این آهنگ بخوانید، زیادتر خواهد بود:

آهسته و بر وزن
فعْلن، فعْلن، فعْلن، مفتعلن
در مصراع اول و در مصراع های بعدی،
مفعولن بجای مفتعلن)

 

غنچه، غنچه، غنچه می شکفد

جلوه، جلوه، جلوه می تابد

نغمه، نغمه، نغمه می خندد

چشمت، چشمت، چشمت روشن، عشق!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    زیبا ست

    غنچه، غنچه، غنچه می شکفد

    جلوه، جلوه، جلوه می تابد

    نغمه، نغمه، نغمه می خندد

    چشمت، چشمت، چشمت روشن، عشق!

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    زنده باشید به مهر

    🙏🙏🙏🌹❤️🌹

    • 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      سلام و درود و ارادت
      استاد مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا🌿🙏🙏🙏🌹❤️🌹🌿

  2. سلام و درود
    زیبا بود

  3. سیاوش آزاد

    دی 10, 1401

    سلام زنده باشید

  4. درود بر شما
    بهره بردم با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  5. نسرین حسینی

    دی 11, 1401

    نغمه، نغمه، نغمه می خندد

    چشمت، چشمت، چشمت روشن، عشق
    درودها برشما جناب رضاپور ارجمند

    زندگی حسرت وصل است
    میان من وتو
    #نسرین_حسینی
    موفق وموید باشید 🍃🌺🍃🌺💚💚

    • درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🌿🍃🌺🍃🌺❤️❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا