🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 102

(ثبت: 255345) بهمن 10, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 102

 

چقَدَر در هجوم عصر جدید

آسایش هست

و پس از غفلت از نگاه امید

آرامش نیست

از دل خود مگر نمی شنوید؟!

در طبیعت مگر نمی بینید؟!

به کجا می روید؟(!)

 

شهریور 1401
طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    سلام و درود

    در محضرتان می آموزیم

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 10, 1401

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌿🍃🙏

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 10, 1401

    سلام آسایش نیز شاید نباشد
    آرامش و آسایش را در اشراقی که به قلب پیر مغان شد باید جست

  3. 🌹در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا