🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 29

(ثبت: 252935) آبان 24, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 29

می نشینم کنار دریایی

به تماشای موج زیبایی

به خیالم به عشق می آیی

به خیالم.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 24, 1401

    درود بر شما

    گاهی زندگی آنقدر بی رحم است که سر کردن در خیال انقدرها هم بد نیست…

    شاد و پیروز باشید🌺🌸🌷

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      درود و سپاس تان
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🌿🌺🌸🌷🌿

  2. صفا یغمایی

    آبان 24, 1401

    به خیالم.
    آفرین ودرودبرشما دوست گرامی.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا