🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 25

(ثبت: 252931) آبان 20, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 25

بی تو، شعرِ نگفته ام ای دوست!

بی تو رؤیای خفته ام ای دوست!

بی تو بی تاب ام

با من باش!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. سیاوش آزاد

    آبان 20, 1401

    سلام

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 20, 1401

      سلام و درود
      این سروش را چطور دیده اید؟

      • سیاوش آزاد

        آبان 20, 1401

        سلام با سروش آشنایی تام ندارم

        اول آشناییمون حرفا چه شاعرانه بود
        نگاه تو تو چشم من چه پاک و صادقانه بود
        اول آشناییمون عزیز و دردونه بودم

        به چشم مست و عاشقت
        گوهر یکدونه بودم
        حالا چی هستم واسه تو
        حالا کی هستم واسه تو
        یه جام خالی از شراب
        شکستنی مثل حباب

        اول آشناییمون برای تو راه بودم
        شعر بودم شور بودم الهه ناز بودم
        اول آشناییمون واسم یه پروانه بودی
        من همه سادگی و تو عاشق و دیوونه بودی
        حالا چی هستم واسه تو
        حالا کی هستم واسه تو
        یه جام خالی از شراب
        شکستنی مثل حباب

  2. با هجوم خزان گلاویزم
    بی تو چون برگهای پائیزم
    در کنارم تو در شبی تاریک
    مثل مهتابی!
    با من باش
    سروش بداهه ای در استقبال.
    درودها جناب
    رضا پور ارجمند.
    زیباست.
    🥀🥀💚💚🥀🥀

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 21, 1401

      به به!
      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان
      جناب استاد وحدتی گرانقدر
      🌹🌹🌹❤️❤️🌹🌹🌹