🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 46 و 47

(ثبت: 253792) آذر 19, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 46
(بطور ویژه در مکتب ادبی نورگرایی)

 

دور از آواز مرغکان بودم

در غم شهر نوحه‌خوان بودم

جانِ ارزان به دست

در کلانشهری

“قیمتِ دلخوشی- گران” بودم

آمدم به چمن

چای می نوشم

عکس می گیرم

شعر می خوانم

و بدون حصار می نگرم

آسمان را.

 

سروش 47

با من از عاشقی سخن گفت و

سخن از عاشقی به من گفت و

دل من برد و رفت.

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آذر 19, 1401

    درود
    خداقوت
    ودستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور گرامی

    بازم زیبا سرودید

    بهره می برم از سروش های قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 23, 1401

      سلام و درود و سپاس استاد گرانقدرم
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا 🌿💐🌿🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا