🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 1

(ثبت: 249746) مرداد 11, 1401 

از سروش های
دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 1_

شعر دریاچه، شوکت پرواز

باد شاد لطیف دلپرداز

حسّ آرام و پاک نیلوفر

خنده ی بوته های ساغرساز

حال سنجاقک و تمشک و چمن

عشق گنجشک و شاخه ی همراز

باز

هرچه زیبا و ناز

هرچه نیک آواز

همه مدیون غیرت آب اند.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    مرداد 11, 1401

    درودها بسیارزیبادستمریزاد
    فرزانه زیبا قلم

  2. محمد رضا خوشرو

    مرداد 11, 1401

    درود استاد .
    زیبا بود سروش تان .
    موفق باشید
    💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 11, 1401

      درود و فراوان سپاس
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا