🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 103

(ثبت: 255585) بهمن 11, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 103

 

سنگ بر آب می زند کودک

می کشد بر گل و چمن، سوتک

می نوازد خیال خوش اردک

گل اگرچه خمار می خندد.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرانقدر

    زیبا سرودید

    لذت می برم از اشعار گران ارجتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️🌸

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1401

      درود و سپاس و مهر
      جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید به مهر
      💐🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌸🙏

  2. پروانه آجورلو

    بهمن 11, 1401

    گل اگر چه خمار میخندد👏👏👏👌👌👌
    درود جناب رضاپور

  3. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    سلام پسرم

    عالی بود
    خصوصا مصرع آخر

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب بابا طارق گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🍃🌹🌹🌹🌷🌷🌷🍃🙏

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 11, 1401

    درودو سپاستاد باد استاد
    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا