🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 81 و 82

(ثبت: 255019) بهمن 1, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

 

سروش 81

مه که بر دشت می نشیند ناز

و هوا می شود بهانه نواز

راز در راز و عاشقی پرداز

جانم(!) از جان بخوان!

 

سروش 82

باز تالاب(،) ماه شهریور

بعدِ باران، پگاه شهریور

شهر بابل، پناه شهریور

قبله گاه نگاه شهریور

شهر اردیبهشت، شهر بهشت

شده اکنون، گواه شهریور

پایتخت سپاه شهریور

پاک، زیبا، لطیف، عاشق دوست

رنگ در رنگ(،) راه شهریور

عشق بازی، قبول! نیلوفر!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
طَرَبستان،بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401
محمدعلی رضاپور (مهدی)

(سروش: گونه ای از شعر پیشرو، اصالتاً برای کوتاه سرایی و برپایه ی همانندگریزی در لَخت پایانی.

شعر پیشرو: آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه و دارای گونه هایی همچون
سه گانی، سروش، سه گلشن، شعر سبز یا چندآهنگ و شعر تک).

 

 

نظرها 18 
  1. سلام و درود

    زیباست
    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1401

    سلام و درود بر جناب رضاپور

    دلمریزاد❤️

    میلاد سروش مبارک🌱🌺🌺🌺🌺🌱

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 1, 1401

      سلام و درود و ارادت
      استاد گرانقدرم ❤️🙏
      زنده و سرزنده باشید در پناه مهر 🍃🌺🌺🌺🌺🌸🍃
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  3. مسعود مدهوش

    بهمن 1, 1401

    درودتان استاد رضاپور ارجمند🙏🌱☘️🌿🌹

    زاد روز سروش همایون،قلمتان نویسا🌹🌿☘️🙏🙏🍃👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 1, 1401

      درود و سپاس تان دکتر مدهوش ارجمند
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🙏❤️🍃🌿💐🌹🌹🌿🍃🍃🍃🍃🌹🙏

  4. جواد مهدی پور

    بهمن 1, 1401

    سلام و احترام محضر استاد رضاپور گرانمقام

    با تبریک سالروز قشنگ شعر سروش به شما و همه دوستام گرامی

    و آرزوی توفیقات روز افزوان برای آن استاد عزیز

    برایتان بهترین ها را خواهانم

    💐❤️🙏❤️💐

    شادکام باشید

    💐💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 1, 1401

      سلام و درود و عرض ادب
      استاد مهدی پور گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏💐❤️🙏❤️💐💐💐💐💐💐🌿🌈

  5. سیاوش آزاد

    بهمن 1, 1401

    سلام شهریور ماه تولد بنده است

  6. بهمن 1, 1401

    سلام و عرض تبریک فراوان بر شما
    🌷

  7. زهرا آهن

    بهمن 1, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    زاد روز آفرینش سروش را به شما شادباش می گویم.

    چشمه ذوقتان همواره حوشان🌷🍃🌿🌹🌺🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 1, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید به مهر پروردگار
      🌷🍃🌿🌹🌺🙏🌈

  8. صفا یغمایی

    بهمن 1, 1401

    درودبرشما خالق سروش
    زادروز ابتکارتان مبارک جناب رضاپور.
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 1, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      خواهش می کنم بزرگوار
      🌺🌺🌺🙏

  9. مهرداد مانا

    بهمن 2, 1401

    سلام
    میگم از آنجا که دریاچه نیلوفر به بخشی از هویت ادبی شما تبدیل شده ، به نظرم عکسی را در پروفایل بگذارید که کنار آن آب باشد و به گمانم پروفایل و محتوای صفحه تان بیشتر هماهنگ خواهند شد .
    سروش مرا یاد سقراط و کیخسرو و ابراهیم می اندازد . زادن سروش را تبریک عرض می کنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا