🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 89 تا 92

(ثبت: 255285) بهمن 2, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

 

سروش 89

مرغ عشق است و خوب می خواند

کار خود را چه خوب می داند!

بله از هر کس انتظاری هست.

 

سروش 90

دشت در شور سبز نیلوفر

آی شیپور سبز نیلوفر!

مُجریِ صورِ سبزِ نیلوفر!

عاشقی را دوباره جار بزن!

 

سروش 91

بال می زند پرنده

خود را بر آسمان_کِشَنده

کُشَنده

با خنده

آم… د.

 

سروش 92

دل و تالاب و ناز نیلوفر

خنده ی دلنواز نیلوفر

مرهم چاره ساز نیلوفر

باز مثل نماز نیلوفر

تازه باید شویم!

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 2, 1401

    درود بر استاد رضا پور گرامی☘️🌿🌱🍃🌹

    زاد روز سروش همایون،بسیار زیبا🌹🍃🌱🌿🌿☘️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 2, 1401

      درود و سپاس از لطف شما جناب دکتر مدهوش ارجمند
      🍃🌿💐🍃🌹🌹🌿🍃🌿🌿🍃🌈

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1401

    سلام زنده باشید

  3. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1401

    سلام و درود

    تازه دارم انواع سروش ها را می بینم
    چقدر سرایش سروش متفاوت است

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 2, 1401

      سلام و درود و ارادت
      بله، سروش، انعطاف پذیری زیادی دارد و زیرشاخه های گوناگونی
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌿🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌿

  4. محمد علی جان رضاپور
    لذت بردم
    زیبا بود و ظریف
    پاینده باشید به مهر

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 2, 1401

      سلام و درود و ارادت بزرگوار
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا