🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 7

(ثبت: 228296) تیر 1, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

سروش شماره ی 7

لاله با خاک، همنشین شده است/

چشمه با سنگ ها، عجین شده است/

غنچه، بر خارها، نگین شده است/

گل بر آتش، ترانه چین شده است/

رازها، دلنواز.//

(#محمدعلی_رضاپور)

#سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. کلک هنرمندتان نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا