🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرکشی

(ثبت: 235843) بهمن 11, 1399 

« سركشي »

مبادا سركشي كردن ، به راه بندگي كردن
نـشايد سركشي كردن ، اگر كرديم گمراهيم
خدا ما را نمي خواهد، وليكن ما خدا خواهيم
خدا از ما بُوَد آگاه و ما از آن نه آگاهيم
خدا آگاه ما باشد ، به هر حالي كه ما هستيم
اگر در مانده اي باشيم و يا مانند يك شاهيم
خدا ما را اگر خواهد ، براي بندگي خواهد
ولي در بندگي كردن، همه در فكر كوتاهيم
خدا دارد بسي اشياء و مخلوقش كه بسيارند
يكي مخلوق آن هستيم و ما هم جزء اشيائيم
سر خود را مبر جايي، كه جاي ما بزرگي نيست
بزرگي از خدا باشـد و ما بر آن سـر راهيم

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 11, 1399

    ارزشمند و آموزنده و همجون همیشه مانند کلاس درسی برای همچون منی
    درود بر شما

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر واستادگرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا