🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرکوب

(ثبت: 252061) مهر 22, 1401 

 

باز، اینها بد ند و آنها خوب

باز هم صحبت از بدِ آشوب

باز هم حق به جانب سرکوب

کاش می شد به خود بیندیشید!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 22, 1401

    درودها جناب رضاپور گرانقدر

    یک شعر انتقادی مستقیم اما در عین حال بسیار زیبا و گیرا و شیوا

    🌷👏🌷

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 22, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم نوری گرانقدر

      بله، کلام انتقادی مستقیمی بوده و از شعر، فاصله گرفته‌ است و البته گاهی مجبوریم مستقیم سخن بگوییم و علتش را بخوبی می دانید.
      🌹🌿🌿🌹

  2. صفا یغمایی

    مهر 22, 1401

    درودبرشماجناب رضاپور
    الحق که زیبابود
    دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 22, 1401

      درود و سپاس تان جناب یغمایی گرانقدر
      🌺🌺🌺🌺

  3. غلامحسین جمعی

    مهر 25, 1401

    درودو ساس و دستمریزاد عزیز 🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا