🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سری دیدم جدا از تن خدایا

(ثبت: 216480) مهر 27, 1398 
سری دیدم جدا از تن خدایا

1

چه سرها را بدیدم روی نی ها
سری دیدم چو خورشیدی هویدا

گلو بوسیده سر آمد مرا یاد
بدیدم آن گلو ببریده ها را

2

سری دیدم جدا از تن خدایا
به بالا نیزه ای دیدم به نجوا

تلاوت آیه ای بودش ز قرآن
که قرآن ناطقی می خواند آن را

3

به هر یک آیه قرآنی قسم یاد
حسین آن عادلی بودش به فریاد

به امری نهی ابلاغی بشر را
نه امدادی هم او را ، گر ندا داد

4

چو مذبوح از قفایی شد حسین جان
زمینی آسمانی ناله گریان

خداوندی همان لحظه عزادار
فدا جان را حسین در راه ایمان

ولی اله بایبوردی

26 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    مهر 27, 1398

    سلام و درود
    جناب استاد گرامی
    التماس دعا
    🌿🌺🌺🌺🌺🌷

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      التماس دعا

      سپاس

      🌺🌺🌹🌺🌺

  2. سلام و درودشادکام باشید💐

    • سلام

      استاد ارجمند جناب پژوهنده عزیز

      سپاس از همراهی تان

      اربعین حسینی تسلیت باد

      🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  3. ژیلاراسخ

    مهر 27, 1398

    🌸🌿سلام و درود

    • سلام

      سرکار خانم راسخ

      سپاس از همراهی تان

      اربعین حسینی تسلیت باد

      🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    مهر 27, 1398

    سلام و درود

    دُر و گوهرتان را می ستایم

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

      سپاس از حضور سبزتان با دیدگاه زیبایتان…

      اربعین حسینی تسلیت باد

      تقدیمی : 🌹❤️🌹

      خالقی را محرمانی ،اولیا
      سرِّ اویی نزد ما باشد دلا

      هر ولی از اولیایی جان من
      ناطقی باشند ،با وحی آشنا

      ولی اله بایبوردی

      27 / 07 / 1398

      🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

  5. … سلام استاد
    نذرتان قبول خدای امام حسین علیه السلام…

    • سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس

      در پناه خدای منّان …

      اربعین حسینی تسلیت باد

      تقدیمی : 🌺🌹🌺

      با ابر مردان تاریخی دلا
      آرمانی ، آشنا گشتیم ما

      مانده باقی در جهانی یک ولی
      تحت فرمان أذن خالق کی نما

      ولی اله بایبوردی

      27 / 07 / 1398

      🌈🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا