🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر خورده ها و معرکه ی حزب باد ها…

(ثبت: 3304) بهمن 17, 1395 

سرخورده ها و معرکه ی حزب بادها 
اعجوبه ها و سلسله ی بی سواد ها

در التهاب و نقطه ی جوشند وغافل از
اعجازهای عصر یخ و انجمادها

در نطفه مرده است و به جایی نمی رسد
در بزمِ عشقِ کور وکران مشقِ دادها

در عزلتند و منفعل از های و هوی شهر
پا خورده های چوب ترِ اعتمادها

الگو ستیز و مجمع الگو بسازها
بازیچه اند و قصه به نفع نمادها

یک دست بی صداست، ولی ضربه خورده است
همواره کاخ ظلم  پس از اتحادها

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):