🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر دیبر ..

(ثبت: 4159) خرداد 9, 1396 

بسمه تعالی

 

سر دبیر مجله ی عشقم ،  می نویسم ســـــلام  قبل از هر ..

سخن از تو  چقدر شیرین ست  مثل حُسن ختام قبل از هر ..

 

دست بر روی دست بسیارست  فتنه در سطح شهرها کم نیست

حرف های سیاسی خود را  می نویسم مـــــــــدام  قبل از هر..

 

چشم های تو مرکز فتنه ، ابروانت سلاح خاموشی ست

تا دهن باز می کنی   باشد  چون شعار قیام قبل از هر ..

 

جامه را از تنم به در کردم تا ببینی که پیش مرگ تو ام

نیستم من کسی که شمشیری  بکشم از نیام  قبل از هر ..

 

مطمئن باش دست از دامان   بر نخواهم کشید تا پایان

روزگاری اگر بخواهی تو ، می فرستم پیام  قبل از هر ..

 

سهم من از نگاه چشمانت  خنجــری بود  در میان دلم

تازه دل بسته بودم اما تو    زود کردی تمام  قبل از هر ..

 

ظلم را هیچ کس نمی خواهد ننگ باشد برای شاهان جنگ

مردم از این همه ستــم  گیرند  عاقبت انتقام   قبل از هر ..