🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفره لطف و کرم

(ثبت: 225780) اردیبهشت 6, 1399 
سفره لطف و کرم

 

تقدیر چنین بود که دنبال تو باشم
تو آنِ دلم گردی و من مال تو باشم

هرجا گره افتاده به کارم ز تو گویم
دیوانه ای از رایحه ی شال تو باشم

یک عمر بگردم که سراغ از تو بگیرم
لب تشنه پی چشمه سلسال تو باشم

از دولت اشکی که به رخسار تبآلود
دُردانه ترین جوهر سیّال تو باشم

با بال صبا طی کنم این مرحله ها را
خاک رهی از کعبه ی آمال تو باشم

ایکاش جدایم کنی از هرچه نخواهی
ایکاش که جامانده به غربال تو باشم

مهمان سر سفره لطف و کرمت کن
تا با رمضان راهی شوال تو باشم

با فصل بهارم سر و سرّیست نهانی
تا رهگذر کوچه ی هر سال تو باشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 7, 1399

    سلام و درود استاد معصومی عزیز.
    عالیست.

  2. محمدرضا جعفری

    اردیبهشت 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا