🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفره ی گل

(ثبت: 5717) اسفند 29, 1396 

بهاریه
با سلام و عرض و ادب و احترام. پیشا پیش عید سعید باستانی را به هموطنان وکار بران و بهره وران این سایت ارزشمند
به خصوص اساتید و مسئولین محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم امید وارم سالی خوب و میمون و خجسته خالی از هرگونه رنج و نا رسایی را شاهد باشیم به حق اعمه معصومین (ع) امین یا رب العالمین

بهاریه
شد فرش چمن، سفره ی گل شد همه جا باز
خوش باش بهار آمد و شد خرمی آغاز
دشت و دمن و کوه وکرانه طرب انگیز
دل می برد ارزان همه راغنچه ی طناز
بوی سمن و عطر بهار و نفس صبح
گردیده فضا پوش ، مزن نغمه ی ناساز
جوبا ر به موسیقی و در رقص سپیدار
شمشاد پر از شادی و گلکارسرافراز
پیوسته بهم بلبل و گل لاله و ژاله
پیچیده بهم نای و نی و نفمه و آواز
شهر ست پراز چلچله و دشت پرازسار
زنبور به گل بردن و پروانه به پرواز
مستانه بزن چنگ وبهارانه بخوان شعر
با غمزه بزن حرف و عروسانه بکن ناز
در سیروسفرهستی و خوش فال که هردم
دیدار تو را میطلبد نر گس شیراز

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):