🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام ای ولد

(ثبت: 5613) اسفند 9, 1396 

سلام ای روستای من

سلام ای ولد

سلام ای نازنین مآوای مردان و زنان پاک

که در مهمان نوازی و ادب مشهور آفاقند

سلام ای خاک پاک من

همه جایت برای من مقدس هست

چون

مردان باغیرت وزحمتکش

زنان پاکدامن ریشه در خاک تو گستردند

نمیدانم چرا اینقدر دراین روزهای سرد ویخ کرده!

برایم بیشتر ازپیش محبوبی

نمیدانم

ولی دارم به این موضوع می اندیشم و

اما

واما بازهم مردم

همان مردم همان مردان با غیرت، ادب ،فرهنگ، دانشمند، مومن ،پارسا در ذهن من جاری است

نه سرسبزی تو هرچند سبزی، خرمی، خوبی، قشنگی، نازنینی

آرزودارم که دائم سبز باشی

ساکنانت نیز خرم

سبزو آرام وصمیمی چون گذشته در شکوه وغرق رحمت

سلام ای روستای من

سلام ای ولد ای خاک مقدس

ریشه هایم رادرون خاک پاک خود امانت دار باش وحفظ کن

من نیز باتو عهد می بندم

که تا در خاک پاکت ریشه ام باشد

همیشه سبز بلکه سبزترباشم

ارادتمند علی حشمتی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    اسفند 9, 1396

    درود دستمریزاد…

    بسیار زیبا و موثر…

    • علی حشمتی

      اسفند 9, 1396

      سلام ممنونم از اینکه همیشه به بنده لطف دارید و دلنوشته هام را میخوانید صمیمانه سپاسگزارم 

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 10, 1396

  3. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1396

    سلام و درود 

    بسیار زیبا و.پر از احساس

    در پناه خدا

    • علی حشمتی

      اسفند 11, 1396

      نهایت سپاسگزاری رادارم جناب استاد

  4. علی حشمتی

    اسفند 11, 1396

    نهایت سپاسگزاری رادارم جناب استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا