🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زبان تازه

(ثبت: 5523) بهمن 28, 1396 
زبان تازه

 

زبان تازه  برای سرودن غزلی

عنایتی کن وپرهیز کن زبی محلی

نه آنقدر که فقط لایق عزیزتراست

به قدر یک دل عاشق به حکم لم یزلی

تورا شناختم ازرنگ وبوی غنچه گل

توشهدهرچه گل و غنچه ای خودِعسلی

توهم زمانی وهم خالق زمان ومکان

چنان بزرگ که هراحتمالِ محتَمَلی

اگر چه مسلک عاشق دل است و حس وشهود

دلیل فلسفه هم دال عشق توست ولی

دلیل معرفتم درکنار جلوه حُسن

فقط مرام علی هست و راه ورسم  علی

اگرچه لایق لطف تونیستم اما

چه می شود که نوازش کنی به لطف جلی

                                                                                ارادتمندعلی حشمتی(بینوا)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 28, 1396

    درود و دستمریزاد ، گرامی…

    در سایه عنایات منظور اثر ، پیوسته موفق و مأجور باشید.

    • علی حشمتی (بینوا)

      بهمن 29, 1396

      سلام برشماکه پیوسته حقیرراموردلطف قرارمیدید ممنونم ازاینکه وقت میذارین برای حقیر

  2. آرمیتا مولوی

    بهمن 29, 1396

    درود 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا