🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های علی حشمتی (بینوا)

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خوانش: 541

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

                        بسم‌الله الرحمن الرحیم

                       هست کلیددرگنج حکیم

خوانش: 1167

سپاس: 0

علی حشمتی

مهدا(مجموعه اشعار و معارف علی حشمتی(بینوا)

خوانش: 820

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

بسم‌الله الرحمن الرحیم

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

خوانش: 402

سپاس: 2

تعداد نظر: 6