🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خون دل

(ثبت: 5527) بهمن 29, 1396 

خون دل

آنچه فهمیده دلم دردل نافهم نگنجد

خون دل خورده ام آنقدر که در وهم نگنجد

 سهمم ازعشق به جزسوختن وخون دل ،ازغم 

آنقدر هست که افلاک در این  سهم نگنجد

سوختم ،خاک شدم پاک، ولی دم نزدم چون

دردل عشق سرسوزنی ازرحم نگنجد

آب شد جان وتنم تاکه به پرواز درآید

روح پروازدراین جان وتن و لحم نگنجد

 گرچه صدباردلم سوخت که من سوختم اما

آنچه دیدیم وشنیدیم که دروهم نگنجد

ارادتمند علی حشمتی

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    بهمن 29, 1396

    درود بزرگوار 

    • علی حشمتی

      بهمن 29, 1396

      سپاسگزارم بانوی هنرمند 

  2. مهران اسدپور

    بهمن 30, 1396

    درود و دستمریزاد…

  3. علی احمدی

    بهمن 30, 1396

    درودها بر شما جناب حشمتی فرزانه و گرانقدر 

    زیبا غزلی پر از  شهد ادب را میهمان حضرتعالی بودم …..قلمتان نویسا ‌‌‌…مهرتان بیکران 

                                          حادثه….

    • علی حشمتی

      بهمن 30, 1396

      سلام برشما جناب احمدی از اظهار نظر محبت آمیز شما نهایت سپاس گزاری را دارم 

  4. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 18, 1397

    درودها

    زیبا و لذت بخش

  5. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 18, 1397

    درودها

    زیبا و لذت بخشوووو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا