🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام کرده و خواهم که زائرت بشوم

(ثبت: 4558) مرداد 12, 1396 

 

سلام کرده و خواهم که زائرت بشوم

اجازه می دهی ای خوب شاعرت بشوم

و بعد هم که بیایم کنارحوض شما

وضو بگیرم و حالی مجاورت بشوم

به پایبوس ضریح تو آمدم، خواهم

به شهرعشق دمی خسته عابرت بشوم

تو شاه عالمی و با چراغ آمده ای

نشان راه دهی تا مسافرت بشوم

اگرنبود دلم ،عاشق تو، کی می شد؟

به فصل عشق چومرغ مهاجرت بشوم

وخواست او که بیایم کنار بارگهت

نشسته خیره به صحن و مناظرت بشوم

ببین شکسته ترین است درحضورشما

به عشق بودکه می خواست زائرت بشوم
 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):