🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمتِ عقبا راه پیدا ساقیا

(ثبت: 221424) بهمن 22, 1398 

 

ساغری پُر کن دهی ساقی مرا
بی خود از خود آن دمی از خود جدا

با هم اویی همنشینی لحظه ای
سمتِ عقبا راه پیدا ساقیا

ولی اله بایبوردی

02 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حامی شریبی

    بهمن 22, 1398

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی گرامی و نازنین
    تن تان به سلامت
    و
    عمرتان به بلندای چشم
    آفتاب باعزت 🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 22, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی مهر نگار

      ممنون از ذکر خیرتان

      در پناه خدای کائنات

      شادکام باشید

      تقدیمی : 💐

      بر بلندا چشم بینم عزّتی
      از درون قلبی برون گر فطرتی

      عمرِ با عزّت بخواهم از خدا
      دور از جلوت به خلوت عزلتی

      ولی اله بایبوردی

      22 / 11 / 1398

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1398

    سلام و درود بر جناب بایبوردی عزیز

    استاد عشق و معرفت

    جام تان از می عشق هماره پر باد

    در پناه خدا

    💐👏👏👏👏👏❤️💐

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 22, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی مهر نگار

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      در پناه آفریدگار عشق

      سربلند و مانا باشید

      تقدیمی : 🌷

      ماییم به دور هم میان شمع
      گرد آمده ، دورِ شمع با جمع

      پروانه ، حکایت عشق آغاز
      هر کس بشنید گفته را سمع

      ولی اله بایبوردی

      🌸🌸🌸🌸❤️🌸🌸🌸🌸
      💐💐💐💐🌷💐💐💐💐

  3. علی معصومی

    بهمن 22, 1398

    ..درود های
    بی کران

    🌺🌿🌺🌿🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 23, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌈🌸🌈🌈🌈

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 23, 1398

      سلام

      ممنون از همراهی تان

      استاد ارجمند

      🌺🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا